Офіційний сайт Нетішинського НВК

Головна
Наші досягнення
Фотогалерея
Карта сайту
Історія школи
НВК в ЗМІ
Про школу

Важливо знати!

    Навчальний заклад, в якому Ви навчаєтесь, обслуговує старший оперуповноважений сектору кримінальної міліції у справах дітей Нетішинського МВ УМВС капітан міліції

Чаленко Наталія Олександрівна роб. тел. 3-47-95
каб. 23 Нетішинського МВ

детальніше...

Міні-чат

Опитування

Як Ви оцінюєте наш шкільний сайт?
Всего ответов: 350


Як Ви оцінюєте роботу навчального закладу?
Всего ответов: 343


Які якості повинен мати сучасний вчитель?
Всего ответов: 364


Ваша думка щодо єдиної форми.
Всего ответов: 298

Корисні посилання

Відвідування сайту

Статистика ucoz.ua


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Статистика liveinternet.ru

Форма входу











Роюк Олександр Агейович
директор Нетішинського НВК
"Загальноосвітня школа I-II ступенів та ліцей",
стаж педагогічної діяльності -37 років,
вчитель біології вищої категорії,
"вчитель-методист",
стаж управлінської діяльності - 20 років,
Відмінник освіти України


    Про освіту говорять, що вона формує образ людини. Освіченість дає нам ніби друге народження, освітлює наш життєвий шлях. Правомірно, що суспільство дедалі більше зосереджує увагу на виховному і розвивальному потенціалі освіти, який є своєрідною імунною системою, що протистоїть асоціальним явищам, деградації моралі і культури. Криза цінностей, дефіцит духовності зумовлюють напружений пошук шляхів гуманізації життя, осмислення цінностей сучасного і майбутнього. Процеси глобалізації, швидка зміна технологій роблять виклик усім без винятку державам, посилюють взаємозалежність народів і роль особистості.
    Яким буде це століття? Чи справдяться наші надії на його гуманістичний образ? Безумовно, це значною мірою залежить від освіти.
    З початку 90-х років XX століття проблема виховного потенціалу освіти визначилась як найбільш пріоритетна. Очікування нових теорій, нових поглядів щодо сутності і напрямів розвитку освіти поступово зосередилось на потребі визначення базових цінностей навчально- виховного процесу.
    Теоретичні напрацювання українських учених, вивчення зарубіжного досвіду, потужний інноваційний рух педагогів-практиків створили на зламі століть належну готовність шкільної освіти до сприйняття нових цінностей, що засвідчили матеріали III з'їзду освітян України.
   Головна мета школи — створити умови для особистісного розвитку і творчої самореалізації кожного громадянина України, виховувати покоління, здатні навчатися впродовж життя, створювати й розвивати цінності громадянського суспільства; сприяти консолідації української нації, інтеграції України в європейський і світовий простір як конкурентоспроможної і процвітаючої держави. Це визначення не лише мети, а й стратегії наших дій на шляху модернізації сучасної освіти.
   Вектор шкільної освіти, спрямовуючись у площину цінностей особистісного розвитку, варіативності і відкритості школи, зумовлює принципову необхідність переосмислення тих чинників, від яких залежить її якість: цілей, змісту, методів, форм навчання і виховання, системи контролю і оцінювання, управлінських рішень, взаємної відповідальності всіх учасників навчально-виховного процесу. Складові шкільної освіти мають об'єднуватись метою створення умов для морально-етичного, інтелектуального, фізичного, художньо- естетичного, трудового виховання і розвитку дітей, виховання їхніх громадянських якостей.
    Позитивними тенденціями розвитку шкільної освіти України на початку ХХЗ ст. є її варіативність, дитино центризм, відкритість до суспільства і середовища, розуміння якості освіти як інтегрованого результату багатьох внутрішніх і зовнішніх чинників, перехід до критеріального моніторингу якості освіти.
    Дитина є головною педагогічною цінністю і педагог, здатний до її виховання, соціального захисту, збереження індивідуальності. А звідси центрованість на ідеях: людина не засіб, а мета, тому не дитину треба пристосовувати до системи освіти, а освіту до неї; у шкільній освіті різноманітними засобами має утверджуватись позитивне ціннісне ставлення учнів до себе, інших людей, природи і суспільства. Сучасна система освіти має цілеспрямовано здійснювати громадянське виховання особистості, яка усвідомлює свою приналежність до української нації, зберігає і продовжує українські культурно-історичні традиції, шанобливо ставиться до української мови, історії, а також до культури інших національностей. Освіта утверджує і надалі має утверджувати цінності української національної ідеї.
    Особливої уваги в контексті громадянського виховання потребує реальне визнання прав дітей і молоді, що є основною передумовою побудови правової демократичної держави, а отже — громадянського суспільства. Одним з ефективних шляхів громадянського виховання є участь школярів у роботі органів учнівського самоврядування, які нині створено в більшості загальноосвітніх закладів України. Ідеї самоврядування тісно пов'язані з ідеями формування в датини здатності працювати у групі, колективно. Дпям потрібна така організація колекшву, за якої кожен зможе проявити себе ж безумовна цінність, а не ж і досягнення чужих для неї цілей. Треба прагнути до мудрої' влада колекшву» (за В.О. Сухюмлинським), у жому діти вчаться співпрацювали, дорожиш товариськими взаєминами, у жому відсутнє маніпулювання людини людиною, де кожна особистість неповторна І сьогодні розробка нових засад і практики колекшву, з урахуванням позитивних надбань і викликів соціальної ситуації XXI століття, належить до першочергових завдань оновлення теорії і практики виховання та навчання.
    Суспільство не може розвиватися в умовах ціннісного вакууму або обмеженого набору цінностей. Від шкільної освіти, як найбільш потужної і масової, значною мірою залежить створення атмосфери оптимізму, добра, взаємної підтримки, консолідації суспільства навколо захисту інтересів дитинства. Щоб не дістати жорстку поразку у навчанні та вихованні гуманістичних цінностей підростаючого покоління, вкрай необхідно спільними зусиллями влади, громадськості З МІ. батьків невідкладно і розумно утверджувати в освіті ідею: „Створимо найкращу освіту — змінимо світ, у кому живемо ми і житимуть наші діти".
    Нетішинський НВК «Загальноосвітня школа І- II ступенів та ліцей» як заклад нового типу свою діяльність спрямовує на забезпечення рівного доступу до здобуття освіти громадянами України, підвищення її якості забезпечення диференціації навчання шляхом проведення якісної допрофільної освіти, підготовки дітей до свідомого обрання профілю навчання; становлення і розвиток виховної системи, створення системи педагогічних інновацій та їх науково-методичного супроводу; удосконалення механізмів управління, оптимізацІЇ, прогнозування та фінансування, модернізацію навчально - виховного процесу; здійснення зважених заходів щодо соціального захисту всіх учасників навчально-виховного процесу, посилення багатостороннього соціального партнерства.
   
    Школа надає освітні послуги:
- державний стандарт освіти;
- допрофільне навчання (поглиблене вивчення окремих предметів: математики, української мови, інформатики);
- профільне навчання (фізико - математичний, правовий, економічний, біолога - хімічний профілі навчання у ліцеї);
- варіативний освітній компонент;
- індивідуальне навчання учнів за станом здоров’я.

    Основним концептуальним напрямом роботи Нетішинського НВК є якісне забезпечення реалізації’ змісту навчально-виховного процесу, формування високо інтелектуальної, духовно багатої, соціально активної особистості, громадянина України. Для цього у закладі створена така педагогічна система, яка забезпечує повноцінний розвиток особистості за рахунок організації* особистісно зорієнтованого навчально - виховного процесу, умов для самореалізацІЇ, творчого самовиявлення учнів у різних видах діяльності та міжособистісного спілкування.
    Школа є комунальною власністю Нетішинської міської ради та неприбутковою організацією, основним джерелом фінансування є державний бюджет. Діяльність Ради школи спрямована на залучення спонсорських коштів, пошук фінансових джерел для розвитку закладу, про що Рада закладу щорічно звітується перед учасниками навчально-виховного процесу.
    Директор школи як фінансовий менеджер аналізує результати фінансово-господарської діяльності, разом із Радою школи оцінює раціональність і ефективність господарських програм, на які витрачаються благодійні внески; щорічно звітується перед громадськістю про одержану спонсорську допомогу.

    Накази Документи Правила





    Designed by Shostak
    Copyright MyCorp © 2017
    Сделать бесплатный сайт с uCoz

        (теги:Загальноосвітня школа І – ІІ ступенів та ліцей,Нетішинський НВК, школа та ліцей міста Нетішин, НВК Нетішина,НВК міста Нетішин, школа №3 міста Нетішин )