Офіційний сайт Нетішинського НВК

Головна
Програма розвитку
Наші досягнення
Фотогалерея
Мапа сайту
Історія школи
НВК в ЗМІ
Про школу

Важливо знати!

    Навчальний заклад обслуговує дільничний офіцер поліції
сектору превенції Нетішинського ВнП Славутського
ВП ГУНП в Хмельницькій області лейтенант поліції
Зелевський Владислав Олександрович та
інспектор ювенальної превенції сектору превенції Нетішинського ВнП
Славутського ВП ГУНП в Хмельницькій області майор поліції
Волошина Тетяна Вікторівна.

Безкоштовні "гарячі"
телефонні лінії

Міні-чат

Опитування

Як Ви оцінюєте наш шкільний сайт?
Всего ответов: 435


Як Ви оцінюєте роботу навчального закладу?
Всего ответов: 422


Які якості повинен мати сучасний вчитель?
Всего ответов: 450


Ваша думка щодо єдиної форми.
Всего ответов: 373

Корисні посилання

Відвідування сайту

Статистика ucoz.ua


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Статистика liveinternet.ru

Форма входу












Що таке «опорний конспект» і для чого він потрібний?




    Опорний конспект – це частина навчального матеріалу лаконічно викладеного при допомозі тексту,малюнків та умовних позначень.
    Застосування О К на різних етапах навчального процесу було детально розроблено і апробовано донецьким педагогом В.Ф.Шаталовим (метод Шаталова). Ця педагогічна технологія забезпечує високу результативність навчального процесу.
    Застосування методу не залишає шансів жодному учню залишатись осторонь,включає в роботу кожного учня. При цьому цілеспрямовано розвиваються зорова і логічна пам'ять,навички роботи в малих групах,вміння аргументовано висловлювати думки, навички приймати рішення і нести за них відповідальність,забезпечується більш повне і тверде засвоєння знань. В процес навчання активно включаються зацікавлені батьки.

Як використовувати опорні конспекти?

а) в школі

    Під час первинного пояснення нового матеріалу вчитель використовує демонстраційний експеримент, мультимедійні засоби, дошку і крейду. Форми роботи на цьому етапі можуть бути різними: лекція , бесіда евристична бесіда чи інші. Але всі ці форми мають бути максимально наближеними за змістом матеріалу до опорного конспекту, повністю розкривати його зміст. В цей час учні не ведуть ніяких записів,щоб не пропустити жодного слова пояснення вчителя.
    Після пояснення, на дошці демонструється опорний конспект (плакат) а учні відкривають перед собою його зменшену копію. Використовуючи плакат,вчитель лаконічно (але не пропускаючи жодного символу) повторно пояснює матеріал протягом 3-5 хвилин.
    Все викладене в конспекті відповідає програмі і діючим підручникам тому в ідеалі повинно бути засвоєне на рівні розуміння ,відтворення і використання кожним учнем.
    Для цього на початку вивчення теми слід роздрукувати О.К. теми розміром що відповідає половині стандартного листа і користуватись ними надалі.
    Крім того на початку вивчення теми учні отримують всі питання взаємоконтролю з даної теми(КПВК) . На одному з останніх уроків,перед контрольною роботою,за цими питаннями проводиться залік.

б) в дома


    Учень повинен покласти перед собою конспект і спробувати озвучити його по памяті, При цьому звертає увагу на ті дедалі, що не запам’ятались.
    Потім учень читає підручник, час від часу заглядаючи в конспект і розшифровуючи його.
    Далі учень вклеює конспект в робочий зошит і розфарбовує кольоровими ручками або фломастерами.(Кольорові зображення ОК розміщено на сайті НВК). Можливий свій варіант розфарбування. На цьому етапі кольором важливо виділити окремі логічні блоки, що полегшує запам’ятовування.
    Тепер конспект вивчається до стану його письмового відтворення і логічного та послідовного озвучування. Озвучування бажано робити в присутності доброзичливо налаштованих батьків.

в) на наступному уроці


    Кожен учень (за винятком тих . що відповідають), на окремій сторінці, протягом 10-12хвилин, відтворює синьою ручкою ОК. Далі роботи учнів збираються і до наступного уроку оцінюються.
    Застосування ОК не відміняє інших форм роботи і типів уроків.
    Протягом вивчення теми учні виконують передбачені програмою лабораторні роботи,вчиться розвязувти задачі,пишуть одну або дві контрольні роботи.
    Оцінка за тему виставляється по кінцевому результату навченості учня.Це передбачає засвоєння теоретичного матеріалу ( перевірка проводиться за питаннями КПВК),набуття практичних умінь (ЛР), вміння розв’язувати задачі різних типів (КР). При цьому враховуються всі поточні оцінки отримані учнем протягом вивчення теми.
    Для бажаючих дізнатися більше про методику В.Ф.Шаталова рекомендую прочитати книгу В.Ф. Шаталова «Опорные конспекты по кинематике и динамике».








    Designed by Shostak
    Copyright MyCorp © 2019
    Сделать бесплатный сайт с uCoz

        (теги:Загальноосвітня школа І – ІІ ступенів та ліцей,Нетішинський НВК, школа та ліцей міста Нетішин, НВК Нетішина,НВК міста Нетішин, школа №3 міста Нетішин )