Офіційний сайт Нетішинського НВК

Головна
Програма розвитку
Наші досягнення
Фотогалерея
Мапа сайту
Історія школи
НВК в ЗМІ
Про школу

Важливо знати!

    Навчальний заклад обслуговує дільничний офіцер поліції
сектору превенції Нетішинського ВнП Славутського
ВП ГУНП в Хмельницькій області лейтенант поліції
Зелевський Владислав Олександрович та
інспектор ювенальної превенції сектору превенції Нетішинського ВнП
Славутського ВП ГУНП в Хмельницькій області майор поліції
Волошина Тетяна Вікторівна.

Безкоштовні "гарячі"
телефонні лінії

Міні-чат

Опитування

Як Ви оцінюєте наш шкільний сайт?
Всего ответов: 435


Як Ви оцінюєте роботу навчального закладу?
Всего ответов: 422


Які якості повинен мати сучасний вчитель?
Всего ответов: 450


Ваша думка щодо єдиної форми.
Всего ответов: 373

Корисні посилання

Відвідування сайту

Статистика ucoz.ua


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Статистика liveinternet.ru

Форма входу








методичні об'єднання





Історико-філософська кафедра

Тема: Ліквідація колоніалізму. Створення і розвиток незалежних держав

Мета:
-розкрити історичні умови ліквідації колоніалізму;
-виявити чинники, які вплинули на розпад колоніальної системи;
-опрацювати поняття "деколонізація";
- проаналізувати етапи процесу деколонізації;
-з’ясувати шляхи розвитку нових незалежних держав;
-дослідити феномен НІК ;
-скласти "новоіндустріальну модель";
-вивчити міжнародні об'єднання країн Азії та Африки.

....

План уроку
    1. Розпад колоніальної системи. Етапи деколонізації.
2. Шляхи розвитку незалежних держав.
З. Становлення і розвиток нових індустріальних країн Сходу.
4. Міжнародні об'єднання країн Азії та Африки.


.....

ІІ. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.

Робота з картою «Світ у 1914-1939 рр.»

У 1941 р. почалася Друга світова війна, яка знову змінила карту світу. Одним із її наслідків став процес розпаду світової системи колоніалізму. Великі колоніальні імперії почали розпадатися, що стало ще одним феноменом ХХ ст..

Давайте спробуємо визначити фактори, що сприяли процесу розпаду колоніальних імперій – деколонізації. (вправа «Лист по колу»)

Клас, об’єднаний в 4 групи, записує на ватмані можливі 2-3 причини і передає іншій групі. (5-7 хв.) Результати вивішуються на дошці і визначаються головні причини:
• ослаблення позицій імперій, що брали участь у війні
• посилення національно-визвольного руху в колоніях
• зростання впливу і потенціалу колоній
• негативне ставлення до колоніалізму світової громадськості
• негативне ставлення до колоніалізму СРСР та США

Вчитель акцентує увагу на пункті, що стосується економічної нерентабельності колоній. («уточнюючі запитання»)










Скачати урок повністю "Урок. Ліквідація колоніалізму."
Скачати урок повністю "Презентація. Ліквідація колоніалізму."










    Designed by Shostak
    Copyright MyCorp © 2019
    Сделать бесплатный сайт с uCoz

        (теги:Загальноосвітня школа І – ІІ ступенів та ліцей,Нетішинський НВК, школа та ліцей міста Нетішин, НВК Нетішина,НВК міста Нетішин, школа №3 міста Нетішин )