Офіційний сайт Нетішинського НВК

Головна
Програма розвитку
Наші досягнення
Фотогалерея
Мапа сайту
Історія школи
НВК в ЗМІ
Про школу

Важливо знати!

    Навчальний заклад обслуговує дільничний офіцер поліції
сектору превенції Нетішинського ВнП Славутського
ВП ГУНП в Хмельницькій області лейтенант поліції
Зелевський Владислав Олександрович та
інспектор ювенальної превенції сектору превенції Нетішинського ВнП
Славутського ВП ГУНП в Хмельницькій області майор поліції
Волошина Тетяна Вікторівна.

Безкоштовні "гарячі"
телефонні лінії

Міні-чат

Опитування

Як Ви оцінюєте наш шкільний сайт?
Всего ответов: 435


Як Ви оцінюєте роботу навчального закладу?
Всего ответов: 422


Які якості повинен мати сучасний вчитель?
Всего ответов: 450


Ваша думка щодо єдиної форми.
Всего ответов: 373

Корисні посилання

Відвідування сайту

Статистика ucoz.ua


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Статистика liveinternet.ru

Форма входу











Опис виховної системи

„Справжня суть виховної роботи полягає зовсім не у ваших розмовах з дітьми, не в безпосередньому вашому впливові на дитину, а в організації життя дитини“.

А.С.Макаренко

Розвиток української державності, інтеграція України у європейське співтовариство ставлять перед школою важливі завдання по формуванню самодостатньої, активної, етнонаціонально-усвідомленої, державотворчої, багатої духовно, патріотично налаштованої особистості.
   Майбутнє України  - за поколінням, котре сьогодні в шкільних стінах опановує життя, якість якого залежить від рівня сформованості життєвої компетентності. Національна потреба нашого часу – формування творчої, життєво-компетентної особистості. Нова філософія освіти утверджує погляд на особистість як на найвищу цінність суспільства. „Людина – мета, а не засіб“, - ось основна формула гуманізму, і це вимагає нових підходів до формування особистості учня. Головним знаряддям суспільства у вихованні особистості є школа.

Як організувати виховний процес у школі?

Необхідно надати виховному процесові чітко вираженого напрямку, актуалізувати зміст технологій становлення особистості учня як суб’єкта й проектувальника життя, створити проектно-життєвий простір, спрямований на розвиток і саморозвиток компетентної, конкурентоспроможної особистості, яка вміє творчо вирішувати проблеми й прагне змінити своє життя. Школа має захистити й підтримати дитину, виробити в неї життєздатність, озброїти механізмами й технологіями розробки життєвих стратегій і проектів. Саме компетентнісний підхід покликаний подолати прірву між освітою та потребами життя.
   Завдання школи в тому, щоб дитина зрозуміла та осмислила своє життя, навчилася самостійно вирішувати як щоденні життєві завдання, так і складні проблеми, тобто стала життєво компетентною, життєстійкою, життєздатною. Школа – це передусім простір життя дитини, тут вона не готується до життя, а живе. І тому педагогічний колектив будує виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації відносин між дітьми і вчителями, школю і родиною. Справжня суть виховної роботи полягає в організації життя дитини. Педколектив школи веде пошук шляхів, способів, методів створення оптимальних умов для того, щоб діти якнайкраще реалізували свої можливості, пізнали світ, свою землю, свій рід, виростали духовно багатими, здатними реалізувати себе у цьому непростому світі.
   Виховний процес педколектив будує на принципах гуманізму, що забезпечує вираження людяності у всіх проявах людської поведінки. Він полягає у визнанні цінності учня як особистості, його прав на свободу, щастя, соціальний захист, у створенні умов для прояву його здібностей, потреб, інтересів, стимулюванні сил до саморозвитку і самовиховання. Система виховної роботи в школі спрямована на виховання гармонійно розвинутої і творчо-активної особистості, інтегрованої в сучасний соціум, яка має певну результативність, на формування особистості, готової до співпраці. цінної для суспільства, високоінтелектуальної, свідомої, з громадянською позицією, готової до конкурентного вибору свого місця в житті. Виховна система охоплює всі сфери шкільного життя, весь навчально-виховний процес, де в центрі уваги стоїть особистість учня з її інтелектуальним, фізичним та творчим потенціалом.
   Пріоритетним у виховній роботі є забезпечення всебічного  і гармонійного розвитку особистості, самовиховання й самореалізації, прагнення у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу.
   Особистість – це „стійка система меж, стосунків, установок і мотивів, що характеризують людину як члена суспільства“ (В.І.Смирнов). Людиною народжуються, особистістю стають самі, завдяки своїй працьовитості й особистим зусиллям. Тому ми повинні виховувати людину, тобто створювати умови для розквіту її індивідуальності, здійснення закладених у ній природою обдарованості та здібностей. А стати особистістю, тобто обрати для себе світогляд, ідеали – справа самої людини: розвиненої, здорової, поінформованої, вмілої.
   Завдання школи – навчити жити. Школа повинна виховати людину, здатну створити своє особисте життя. Головне завдання виховної роботи в школі – це створення такої системи, що сприяла б підтримці й поглибленню духовних, моральних цінностей, норм поводження, допомагала б у саморозвитку й самореалізації особистості учня, розвитку його творчих здібностей, основних компетентностей.


    Designed by Shostak
    Copyright MyCorp © 2019
    Сделать бесплатный сайт с uCoz

        (теги:Загальноосвітня школа І – ІІ ступенів та ліцей,Нетішинський НВК, школа та ліцей міста Нетішин, НВК Нетішина,НВК міста Нетішин, школа №3 міста Нетішин )