Офіційний сайт Нетішинського НВК

Головна
Програма розвитку
Наші досягнення
Фотогалерея
Мапа сайту
Історія школи
НВК в ЗМІ
Про школу

Важливо знати!

    Навчальний заклад, в якому Ви навчаєтесь, обслуговує старший оперуповноважений сектору кримінальної міліції у справах дітей Нетішинського МВ УМВС капітан міліції

Чаленко Наталія Олександрівна роб. тел. 3-47-95
каб. 23 Нетішинського МВ

Безкоштовні "гарячі"
телефонні лінії

Міні-чат

Опитування

Як Ви оцінюєте наш шкільний сайт?
Всего ответов: 389


Як Ви оцінюєте роботу навчального закладу?
Всего ответов: 376


Які якості повинен мати сучасний вчитель?
Всего ответов: 397


Ваша думка щодо єдиної форми.
Всего ответов: 327

Корисні посилання

Відвідування сайту

Статистика ucoz.ua


Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0

Статистика liveinternet.ru

Форма входу








Нова українська школа: інтеграція навчання як шлях до осягнення світу

     5 березня у Нетішинському НВК відбулося методичне об’єднання вчителів зарубіжної літератури. Активними учасниками заходу стали не тільки вчителі шкіл міста, а й учні Нетішинського навчально-виховного комплексу.

     Учні 8-В класу разом зі своїм вчителем Марією Адамівною Моцик на  уроці позакласного читання розмірковували над дискусійним питанням: «Гамлет – варвар чи гуманіст?»; одинадцятикласники, учасники ХІІІ Всеукраїнського турніру юних журналістів (Владислав Соболевський, Анастасія Каращенко, Юліана Лазарчук, Владислав Почебула), разом із керівником команди Наталією Василівною Штогун демонстрували турнірну гру, обговорюючи актуальне питання про фейкову інформацію та важелі боротьби з нею; медіа-група юнкорів (Ярослав Савченко, Ольга Соболева, Ярослав Касіяненко) спілкувалися з гостями, цікавлячись їхньою думкою щодо теми, розглянутої на методичному зібранні «Інтеграція навчального процесу як чинник розвитку пізнавальної активності учнів в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» (http://pozition.zzz.com.ua). Важливість цієї теми розкрили у своєму виступі Марія Михайлівна Власюк, яка окреслила стратегію і тактику реформування літературної освіти в новій українській школі та Олена Володимирівна Форсюк, зазначаючи: «Інтегроване навчання – шлях до осягнення світу головними учасниками навчального процесу – учнями».

 

     Присутні обговорювали питання: як зробити школу сучасною, цікавою та такою, що буде готувати молодь до самореалізації у житті? «Діюча школа розрахована на «середнього учня», а насправді кожна дитина – неповторна, зі своїми здібностями та можливостями. Учням імпонувало, що виступи вчителів були орієнтовані й на них, адже сьогоднішні школярі особливо повинні відчути зміни та отримати вищу якість освіти.

     Формат заходу передбачав партнерську взаємодію вчителів та учнів. Особливо це зауважили останні. Повага, увага до думки один одного, співпраця, відкритий діалог – така атмосфера об’єднувала в роботу педагогів та учнівської молоді.

     Свою позицію щодо реформи в освіті, сучасного вчителя та учня у Новій українській школі мав змогу висловити кожен. Юнкори шкільної газети «Позиція» цікавилися думкою учнів, вчителів НВК та гостей школи.

     Людмила Миколаївна Нагорна (ЗОШ № 4)

     На мою думку, сучасний вчитель повинен вміти робити все. Це вчитель, який знає свій предмет, розуміє епоху, в якій він живе, може застосувати сучасні інформаційно-комунікативні технології , здатний наділити учня досвідом для майбутнього.

     Світлана Олександрівна Стасюк (ЗОШ № 1)

     Вчитель має бути креативним, інтелігентним, з розумінням ставитись до потреб учня. Вчитель має співпрацювати з учнем, бути його другом, порадником.

     Ніна Петрівна Бондарчук (ЗОШ № 2)

     Сучасний вчитель це той, який йде в ногу з сучасністю, який добре знає свій предмет,мобільний і швидко може зорієнтуватися в різних ситуаціях, може йти попереду та вести своїх учнів за собою. Має бути фахівець своєї справи і добрий психолог.

     Наталія Віталіївна Хвалько (ЗОШ № 2)

     Одними із складових якостей сучасного вчителя вважаю є харизматичність та майстерність, вміння цікаво проводити уроки. Думаю, що це було важливим в усі часи. Спираючись на власний досвід: пам’ятаю ще зі школи тих учителів, у яких на уроці було цікаво, і неважливо, який це був урок: математики, історії чи літератури».

     Олена Володимирівна Форсюк (НВК)

     Сучасний випускник повинен бути особистістю, інноватором та патріотом. Гадаю, цим же якостям повинен відповідати й вчитель. І обов’язково сучасний вчитель має бути інтелігентом, тому що інтелігентність передбачає поєднання найкращих моральних якостей людини. Також вчитель-новатор повинен бути для учня помічником, фасилітатором.

     Цікавило юнкорів і сприйняття образу Гамлета, складного і неоднозначного. На уроці звучали різні думки: хтось засуджував його у вчинених убивствах, хтось співчував йому, а хтось погоджувався з його рішенням – покарати зло.

     «Яким ви бачите Гамлета нашого часу?» - таке питання ставили журналісти учням та вчителям після закінчення уроку.

     Іван Мельник (8-В клас)

     Мабуть, сучасний Гамлет мав би бути людиною освіченою. Але, на мою думку, тільки знань не достатньо, потрібен ще й життєвий досвід для того, щоб зробити правильний вибір.

     Валерія Уштик (8-В клас)

     Я хочу сказати, як я сприйняла шекспірівського Гамлета. Вважаю, відповідь однозначно дати не можна, тому що кожен сприймає Гамлета по-своєму. Для мене він, скоріше, гуманіст, тому що людина визначається своєю вірою. Він вірив, що зі злом треба боротися, тільки тоді добро переможе.

     Наталія Віталіївна Хвалько (ЗОШ № 2)

     У моєму баченні Гамлет нашого часу - це людина, яка розуміє, що світ відносний, і те, що буде добре для одного – для іншого неприйнятне.

     Світлана Олександрівна Стасюк (ЗОШ № 1)

     Гамлет нашого часу – цілеспрямований, врівноважений, і, насамперед - думаючий, бо перш, ніж діяти треба добре подумати та все зважити, адже наслідки можуть бути непередбачуваними.

     Марія Адамівна Моцик (НВК)

     Я вважаю, що він чужий для свого часу, не такий як усі. Він інший. Я схильна до того, що Гамлет - варвар. Думаю, його дії цілком виправдати не можна. Він вбив іншу людину, а гуманізм цьому заперечує. Який тоді гуманізм, якщо ти вбиваєш?

 

 

Ольга Соболєва, юнкор газети «Позиція»


    Designed by Shostak
    Copyright MyCorp © 2018
    Сделать бесплатный сайт с uCoz

        (теги:Загальноосвітня школа І – ІІ ступенів та ліцей,Нетішинський НВК, школа та ліцей міста Нетішин, НВК Нетішина,НВК міста Нетішин, школа №3 міста Нетішин )