Офіційний сайт Нетішинського НВК

Головна
Програма розвитку
Наші досягнення
Фотогалерея
Мапа сайту
Історія школи
НВК в ЗМІ
Про школу

Важливо знати!

    Навчальний заклад обслуговує дільничний офіцер поліції
сектору превенції Нетішинського ВнП Славутського
ВП ГУНП в Хмельницькій області лейтенант поліції
Зелевський Владислав Олександрович та
інспектор ювенальної превенції сектору превенції Нетішинського ВнП
Славутського ВП ГУНП в Хмельницькій області майор поліції
Волошина Тетяна Вікторівна.

Безкоштовні "гарячі"
телефонні лінії

Міні-чат

Опитування

Як Ви оцінюєте наш шкільний сайт?
Всего ответов: 435


Як Ви оцінюєте роботу навчального закладу?
Всего ответов: 422


Які якості повинен мати сучасний вчитель?
Всего ответов: 450


Ваша думка щодо єдиної форми.
Всего ответов: 373

Корисні посилання

Відвідування сайту

Статистика ucoz.ua


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Статистика liveinternet.ru

Форма входу









Навички мислення вищих рівнів

    У результаті широкого поширення комп'ютерів у 21 столітті люди можуть використовувати технології для того, щоб передати машинам усі операції, які можуть бути здійснені ними, а самим зайнятися інноваційним, продуктивним і моральним мисленням.
    Більшість викладачів погодяться з тим, що їх учні не настільки успішні в цих видах мислення, як би їм цього хотілося. Підручники й інші посібники часто містять завдання, для виконання яких необхідне застосування лише таких навичок низького рівня, як запам'ятовування та пригадування. Рух у царині академічних стандартів останнім десятиліттям значною мірою змістився у бік розвитку навичок мислення вищих рівнів, які формуються в більш насиченому середовищі навчання. Ці навички можуть бути згруповані в три категорії.

Аналіз >
   У трактуванні Роберта Марзано аналіз складається з виявлення відповідностей, класифікації, аналізу помилок, узагальнень і виділення особливого, специфічного. Включаючись у ці процеси, учні можуть використовувати те, що вони вивчають, для просування в засвоєнні матеріалу і знаходження способів використання того, що вони вивчили, в нових ситуаціях. Коли люди використовують навички аналізу для визначення значущості та цінності конкретної інформації, вони долучаються до критичного мислення. Інший тип аналізу - це аргументація, представлення суджень і доказів на захист своєї думки.

Використання знань >
   Знання призначене для використання. Традиційна освіта виходить з того, що в процесі навчання учні повинні засвоїти значний обсяг знань. На жаль, учні рідко роблять щось окрім запам'ятовування фактів і акумуляції того, що філософ Альфред Уайтхед назвав «інертним знанням».

   Використання знань може приносити учневі і радість, і розчарування. Проектне навчання дозволяє учням формувати навички мислення вищих рівнів та використовувати отримані знання. У цю категорію включаються процеси ухвалення рішень, вирішення проблем, проведення експериментальних робіт і досліджень. Іншим типом комплексного мислення, що часто описується як різновид рішення проблем, є творчість.

Метапізнання >
   Метапізнання, або "мислення про мислення", відноситься до розумових процесів, що контролюють і регулюють людське мислення. Метапізнання особливо важливе для проектного навчання, оскільки учні можуть приймати рішення про те, які стратегії та як вони можуть використовувати. Три компоненти метапізнання включають: ознайомлення, планування та постановку цілей і моніторинг. Учні, які мають уявлення про метапізнання, можуть описати те, як вони приймають рішення та в змозі коригувати стратегію, якщо вона з якихось причин не спрацьовує.

Мислення і дані >
   У 21 столітті використання даних має на увазі щось більше, ніж складання чисел і проведення статистичного аналізу. Воно має на увазі логічне мислення, творчість, співпрацю та спілкування. Учні повинні навчитися думати, належним чином використовуючи дані для того, щоб приймати правильні рішення у своєму особистому житті та брати участь в обговоренні політичних, соціальних і екологічних проблем сучасності.

Використані джерела Marzano, R. J. (2000). Designing a new taxonomy of educational objectives. Thousand Oaks, CA: Corwin Press.

Marzano, R. J. (1998). A theory-based meta-analysis of research on instruction. Aurora, CO: McREL, 1998. www.mcrel.org/PDF/Instruction/5982RR_InstructionMeta_Analysis.pdf*


Стаття інтернет сайту www.intel.ua




Використання ІКТ-технологій в навчальному процесі



    Створення власного акаунта в одному з найбільших соціальних ресурсів Google.com.ua, дозволяє створити власний блог, утримувати презентації уроків в інтернет мережі, форми опитування та інше...





    Приклад створення сторінки блогу вчителя з використанням продуктів від Google





    Переглянути зразок учнівського блогу





    Варто відмітити використання форм опитування згідно тематики уроку є безсумнівно корисним використанням ІКТ технологій.
Ось декілька прикладів використання форм опитування

Зразок форми опитування

       Перейти на на сторінку опитування


       Результати опитування зручно переглядати в Excel документі



       Перейти на на сторінку опитування

       Результати опитування зручно переглядати в Excel документі






Використання презентацій в навчальному процесі



       Переглянути презентацію учнів



       Переглянути презентацію учнів




    Designed by Shostak
    Copyright MyCorp © 2019
    Сделать бесплатный сайт с uCoz

        (теги:Загальноосвітня школа І – ІІ ступенів та ліцей,Нетішинський НВК, школа та ліцей міста Нетішин, НВК Нетішина,НВК міста Нетішин, школа №3 міста Нетішин )