Офіційний сайт Нетішинського НВК

Головна
Програма розвитку
Наші досягнення
Фотогалерея
Мапа сайту
Історія школи
НВК в ЗМІ
Про школу

Важливо знати!

    Навчальний заклад, в якому Ви навчаєтесь, обслуговує старший оперуповноважений сектору кримінальної міліції у справах дітей Нетішинського МВ УМВС капітан міліції

Чаленко Наталія Олександрівна роб. тел. 3-47-95
каб. 23 Нетішинського МВ

Безкоштовні "гарячі"
телефонні лінії

Міні-чат

Опитування

Як Ви оцінюєте наш шкільний сайт?
Всего ответов: 405


Як Ви оцінюєте роботу навчального закладу?
Всего ответов: 392


Які якості повинен мати сучасний вчитель?
Всего ответов: 413


Ваша думка щодо єдиної форми.
Всего ответов: 339

Корисні посилання

Відвідування сайту

Статистика ucoz.ua


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Статистика liveinternet.ru

Форма входу









                      Соціально-психологічна служба

Практичний психолог



Веселовська Ольга Миколаївна
практичнй психолог




   Психологічне здоров'я учня-ліцеїста – це створення позитивної "Я-концепції", позитивного психологічного клімату в шкільному соціумі та встановлення нових відносин співробітництва. Вважаємо, що головне завдання – дати поштовх до прояву внутрішніх сил і можливостей особистості учня, активізувати і використати їх для більш повного і вільного розвитку школяра. Важливу роль відіграють і психологічні ресурси обдарованої дитини. Тому психолог повинен з’ясувати, а потім – і розвинути психологічні ресурси дитини.
   Завдання психолога – допомогти дитині у її розвитку, враховуючи особливості обдарованих учнів. На основі тверджень психологів і власних спостережень зробили висновок, що обдарована дитина володіє позитивними якостями і властивостями, але разом з цим існують так звані негативні супутники розвитку творчої особистості: егоїстичність, завищена самооцінка, комплекс „Я не такий”, розкиданість інтересів, зверхність, вразливість, схильність до стресів, демонстративність. Працювати з такими дітьми водночас і цікаво, і важко. Тому пріоритет надається визначенню життєвого досвіду ліцеїстів, рівня розвитку загальних здібностей кожного, інтересів, інтелектуального розвитку, якостей та акцентуацій характеру обдарованої дитини.
   Ефективність психологічного супроводу в закладі визначається за допомогою здійснення оперативного оцінювання психологічного впливу, експрес-діагностики для встановлення рівня та динаміки прогнозування, особистісного зростання та психологічного комфорту, на основі порівняння отриманого результату з розробленою моделлю випускника ліцею та за допомогою анкетування. Структура психологічного супроводу не є догмою, вона може динамічно змінюватися залежно від обставин роботи у кожному конкретному випадку.



    Мета: сприяння розумінню дітьми і молоддю через просвітницьку роботу переваг здорового способу життя, формування принципів здорового способу життя, стимулювання до самостійного й усвідомленого вибору життєвої позиції, визначення шляхів позитивної соціалізації молоді, здобуття знань, умінь і навичок здорового способу життя та відмова від негативної поведінки, виховання та розвиток творчої особистості, гідного громадянина України.
    Основним завданням служби є забезпечення процесу соціалізації учнів у навчально – виховній діяльності, захист їхнього психічного, фізичного, соціального і духовного здоров’я, сприяння педагогічно доцільному і безконфліктному входженню молодої людини у світ дорослих, підготовка до самостійного життя в суспільстві, попередження і педагогічна корекція вад та відхилень розвитку особистості.

    Для реалізації цієї мети використовуються різні види робіт:
1) Консультативна, яка полягає в допомозі людині вирішити ті проблеми, з якими приходять до психолога;
2) психодіагностична включає виконання різних методик, тестів, опитувальників (на виявлення особових особливостей, міжособових відносин, пізнавальних процесів).
3) психокоректувальна робота направлена на подолання негативних явищ в учбовому закладі, в сім'ї, в соціальному оточенні і розвиток здібностей, формування особи учня.
4) профілактична робота, суть якої полягає в попередженні можливих неблагополучний в психологічному і особовому розвитку учня.

   
   Нетішинський НВК один з небагатьох закладів, хто започаткував і проводить Тижні практичної психології. Психологія як наука не вивчається в школі, її немає в переліку обов’язкових предметів, але по значимості і важливості для розвитку та розкриття потенціалу кожної дитини, мала б бути однією з головних.
   Практичними психологами та соціальним педагогом в рамках Тижня організовується комплекс заходів, які розширюють і поглиблюють знання з психології та розвивають інтерес до науки, професії практичного психолога. При підготовці до проведення заходів, обов’язково враховувались вікові особливості учнів. Для молодших школярів проводився конкурс казкарів та ілюстраторів «В гостях у психології», де вони познайомились з чотирма величними фігурами психологічного простору: Царем Сангвінії Реготуном V, Королем Меланхолії Поплакунчиком III, Вождем Холерії Червоною Пикою та Великим Майстром Флегматії Пофігістікусом XIII. А чи не здається вам, що всі ми жителі якогось царства-королівства і чимось дуже схожі на вождів?
    Для розвитку кругозору школярів у знанні історії психології, значенні психології в житті людини, формування наукових знань проводився конкурс газет «Людина та психологія» (6 класи). Учні вміло підібрали назву та девіз, висвітлювали цікаві факти з галузі психології та аспекти її розвитку , знайшли цікаві тести. Важливим чинником оцінювання газет було художнє оформлення. Всі учасники отримали почесні грамоти з визначеними місцями.
    Стимулювати інтерес учнів до проблем психології та активізувати їх пізнавальну діяльність, розвивати вміння відстоювати свою точку зору, виділяти істотне, вчитись працювати в групі, приходити до спільної думки – всьому цьому учні сьомих класів вчились під час вікторини «Цікава психологія». Клас ділився на три команди, які між собою змагались у правильності відповідей. Чим відрізняється людина від тварини? Які ви знаєте синоніми до слів агресія, конфлікт, толерантність, антоніми до понять оптимізм, активність, комунікабельність? Кого в суспільстві називають лідером, що найбільше впливає на здоров’я людини? На ці та інші питання семикласники давали вичерпні відповіді, демонструючи високий інтелект та вміння висловлювати думку. Всі класи отримали подяки за активну участь.
   Для 9-11 класів актуальними і цікавими були профорієнтаційні заняття та тренінг з психологічної підтримка при підготовці до ЗНО.
   Не залишився без уваги педагогічний колектив. Вчителям, що проходять атестацію в цьому навчальному році, було запропоновано взяти участь в семінарі-практикумі «Педагогічний такт», ідеєю якого було гасло: «Пізнаючи себе, ми вдосконалюємося». Педагогічне спілкування особливе, вчитель несе професійну відповідальність за правильне вирішення проблем, тому що школа є моделлю суспільства, де учні оволодівають соціальними нормами поведінки. Непорозуміння в педагогічній діяльності легше попередити, чим успішно вирішити.
   До уваги всього шкільного товариства була представлена галерея видатних постатей психологічної науки, з короткими коментарями про їх діяльність, а на перервах звучала класична музика, як чудовий засіб емоційного впливу: заспокоєння, розслаблення, мобілізації сил.

    Фігура психолога в освітньому просторі... (роздуми практичного психолога)

    Ми є свідками появи нової для нашої країни галузі професійної діяльності – практичної психології, яка дістає реальне втілення у створенні численних відомчих соціально-психологічних служб.
    Проте наукова психологія багато в чому виявилася не готовою до раптової зміни ставлення до неї в суспільстві, до стрімкого росту запитів практики. Адже на відміну від західної психології, що формувалася на основі саме практичних запитів, вітчизняна розвивалася в основному як теоретично - експериментальна наука. Станові розвитку психології відповідали й завдання підготовки спеціалістів: у нас вони отримували дипломи психолога-дослідника або психолога-викладача. Відчувається великий брак спеціалістів, які могли б навчати не теорії, а практичним технікам і технологіям майбутніх шкільних психологів. В нас поки немає таких розвинутих на Заході шкіл, як психоаналіз, біхевіоризм, гештальтизм, проте існують такі значні здобутки , як концепція задачного підходу Г.Костюка, теорія психічного розвитку Л.Виготського, праці С.Рубінштейна і О.Леонтьєва, теорія установки Д.Узнадзе та ін.

детальніше >>>>

    Сучасний світ професій. Професійна придатність. Професіограма

    Практичне заняття для учнів 9-11 класів
Тема. Сучасний світ професій. Професійна придатність. Професіограма
Mета: ознайомити учнів з сучасним ринком професій, формувати адекватне уявлення про свій професійний потенціал, сприяти правильній мотивації вибору професії, учитися виділяти важливі риси професій, активізувати роздуми про відповідність власних рис і вимог професії, розвивати аналітичний підхід до вибору професії.
Матеріали: цитати дня, аркуші з класифікацією професій за Є Клімовим, адреси сайтів.

...

Скачати заняття "Сучасний світ професій. Професійна придатність. Професіограма "

    Співпраця психолога з класним керівником щодо роботи і особливостей супроводу дітей, сімей різних категорій

    Класний керівник є організатором виховної роботи в класі, яка є спрямованою на розвиток учнів. Його роль у зв’язку з посиленням виховної функції школи постійно зростає (розпалися дитячі організації, сімейні зв’язки не відзначаються міцністю).
    Робота класного керівника з дітьми є практично єдиною можливістю, яка дозволяє заповнити вакуум, у якому опиняються школярі. Діти потребують реальної допомоги, підтримки та захисту.

детальніше >>>>

    Семінар - практикум для вчителів по роботі з обдарованими дітьми

    Учасники: група вчителів (10-16 чоловік).
Обладнання: картки з умовою вправ, аркуші для занотовування, маркери, мікрофон, скотч.
Час проведення: 60 хв.
План
1. Вступне слово Психолога. Інформаційне повідомлення(5 хв.)
2. Вправа «Зарядка для розуму»(10 хв.)
3. Вправа «Відкритий мікрофон» (10 хв.)
4. Вправа «Мозковий штурм» (10 хв.)
5. Робота в групах. «Портрет вчителя» (10 хв.)
6. Робота в групах. Аналіз ситуацій (10 хв.)
7. Підсумки роботи (5 хв.)
...

Скачати заняття "Семінар - практикум для вчителів по роботі з обдарованими дітьми"

    Психолог радить

   Переглянути інформацію за напрямком:
Афоризм
Як спілкуватись, щоб стати «профі»:
Дійте – і ви досягнете успіху!
Як впливати на життя ? Дуже просто.
Дійте – і ви досягнете успіху!
Дозвольте собі лінуватися
Чому корисно вміти слухати?


детальніше >>>>

    ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ НА РОЗВИТОК ТОЛЕРАНТНОГО СПІЛКУВАННЯ ДЛЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

    Тривалість 1,5 год.
Цілі заняття:
• розвивати в класних керівників вміння конструктивно співпрацювати з учнями, використовуючи активні форми роботи;
• актуалізувати знання класних керівників про поняття “толерантність” і “толерантна особистість”, критерії і соціальні вияви толерантності й нетерпимості;
• показати значення толерантної поведінки у взаємодії з людьми як основи безконфліктної поведінки;
• сприяти запобіганню правопорушень в учнівському середовищі;
• навчити учасників конкретних прийомів, що допомагають розвивати в собі та в учнях якості толерантної особистості;
• розвивати уяву, здатність до емпатії, співпереживання і співчуття, довіру, достоїнство і самопізнання як елементи толерантності в контексті взаємин з іншими.

Хід роботи.
1. Вступна частина (7 хв.) Приймаються правила роботи у групі. Потім ведучий розповідає учасникам групи про тему, мету, завдання практичного заняття.

2. Знайомство (5 хв.)
Кожен учасник називає ім’я та говорить, що йому в собі подобається.

3. Розминка (15 хв.)
Цілі:
• створення невимушеної, доброзичливої атмосфери у групі;
• підвищення внутрішньо групової довіри і згуртованості. ...

Скачати заняття " Майстерня творчого класного керівника Практикум для класних керівників за темою «Обдаровані діти» з використанням методики «Пізнавальна картографія» "

    Майстерня творчого класного керівника
Практикум для класних керівників за темою «Обдаровані діти» з використанням методики «Пізнавальна картографія»


    Розуміння природи обдарованості активізує роботу педагогів у створенні оптимальних умов для прояву і розкриття потенціалу дитини, своєчасне виявлення категорії обдарованих дітей передбачає знання структурно-якісних характеристик обдарованості, які зможуть допомогти помітити своєрідність дитини, методик їхнього виявлення і розвитку, організаційних заходів, у рамках яких відбувається практична робота з розвитку творчих здібностей і обдарованості та спільно з психологічною службою сприяти подальшому розвитку і самореалізації таких учнів.
    Мета: ідентифікувати творчий потенціал класних керівників, виробити пізнавальну карту створення комфортних умов розвитку обдарованих учнів, ознайомитися з ефективними методиками співпраці з учнями даної категорії. Учасники: група класних керівників (10-16 чоловік). Обладнання: картки з умовою вправ, мультимедійна дошка з підготовленими слайдами до вправ, пізнавальною картою ( яку заздалегідь психолог готує як висновок у підведенні результату). Час проведення: 40 хв.

План
1. Вступне слово Психолога.
2. Вправа «Зарядка для розуму».
3. Вправа «Пізнавальна картографія»
4. Вправа «Благодійна акція»
5. Прощання.
...

Скачати заняття " Майстерня творчого класного керівника Практикум для класних керівників за темою «Обдаровані діти» з використанням методики «Пізнавальна картографія» "

    Круглий стіл «Як жити сьогодні, щоб бути щасливим в майбутньому» (для учнів 10-класів)

   Мета: формування уявлення про здоровий спосіб життя, відповідального ставлення до свого здоров’я, удосконалення навичок самостійного аналізу та оцінювання запропонованої інформації; розкриття шкідливості паління, вживання алкогольних напоїв для росту та розвитку дітей; вироблення настанов приймати правильне рішення і сказати «ні» шкідливим звичкам.

   Психолог. Доброго дня, шановні друзі! Сьогодні ми зібралися з вами, щоб обговорити, як необхідно будувати власне життя зараз, щоб побачити щасливим завтрашній щасливий день. Для початку – невтішна статистика.
   Стан здоров’я населення України свідчить про існування реальної загрози вимирання нації. Майже 90% дітей дошкільного віку і студентів мають відхилення у здоров’ї, понад 50% - незадовільну фізичну підготовку. Щороку до лав не призивається кожний четвертий юнак призовного віку. Тільки протягом останніх п’яти років на 41% збільшилася кількість учнівської та студентської молоді, яка за станом здоров’я належить до спеціальної медичної групи. На 60% зросла кількість неповнолітніх, які вживають наркотики. «Щоб бути здоровим, потрібні власні зусилля, постійні й значні. Замінити їх не можна нічим», - стверджує академік М.Амосов. тому необхідний перехід виховання людини до нової парадигми: «Турбота про здоров’я – обов’язок кожного»...

детальніше >>>>

    2 Вправа «Міфи і факти» про алкоголь

    Необхідно покласти папірці з твердженнями про алкоголь у коробку. Якщо у вас більше ніж сімнадцять учнів, то перепишіть деякі з тверджень двічі, так щоб кожному з учнів дісталось по папірцю.
    На дошці напишіть слова «МІФ» і «ФАКТ».
    Учні підходять до коробки з твердженнями і витягують папірці з написами. Спочатку мовчки читають і вирішують, написане там «міф» чи «факт». Тоді підходять до дошки і розміщують відповідно під написами на дошці.
    Насправді є більше фактів, ніж міфів. Подумайте в яку частину ви віднесли свій папірець, і чому, а якщо ви передумали, то легко можете перенести його з однієї категорії в іншу.
    Далі проводиться спільний аналіз. Учнів треба підштовхувати, щоб вони переміщували папірці з однієї категорії в іншу. підказкою для них може бути те, що повинно бути 8 міфів і 9 фактів.


детальніше

    Як допомогти дитині влитися в новий колектив

Рано чи пізно настає такий момент, коли дитина виходить з-під повної опіки батьків і потрапляє в дитяче суспільство, де вже самостійно будує стосунки з вчителями (вихователями) і однолітками, сама відвойовує своє "місце під сонцем", росте і розвивається як особистість.

детальніше >>>>

    Необхідність рухової активності для розвитку розумових здібностей

- Фізіологи, займаючись вивченням розвитку мозку і його функцій, доказали, що при будь-якому руховому тренінгу тренується у першу чергу мозок.
- Вірно підібрані рухи й пози можуть сприятливо впливати на функціонування структур головного мозку.

детальніше >>>>

    Дитяча агресивність. Як її подолати?

Як можна допомогти людині, яка потерпає від власної агресивної поведінки? Так, часто близькі нам люди можуть поводитись жорстоко, грубо, удатися до насилля. І ми, страждаючи від такого відношення, не в змозі виправити цю жахливу ситуацію.
Але, якщо ми зрозуміємо, що стало причиною агресивності і які є можливості змінити цей стан, наше життя перетвориться на краще..

детальніше >>>>


  Корисні посилання







    Designed by Shostak
    Copyright MyCorp © 2018
    Сделать бесплатный сайт с uCoz

        (теги:Загальноосвітня школа І – ІІ ступенів та ліцей,Нетішинський НВК, школа та ліцей міста Нетішин, НВК Нетішина,НВК міста Нетішин, школа №3 міста Нетішин )