Офіційний сайт Нетішинського НВК

Головна
Програма розвитку
Наші досягнення
Фотогалерея
Мапа сайту
Історія школи
НВК в ЗМІ
Про школу

Важливо знати!

    Навчальний заклад, в якому Ви навчаєтесь, обслуговує старший оперуповноважений сектору кримінальної міліції у справах дітей Нетішинського МВ УМВС капітан міліції

Чаленко Наталія Олександрівна роб. тел. 3-47-95
каб. 23 Нетішинського МВ

Безкоштовні "гарячі"
телефонні лінії

Міні-чат

Опитування

Як Ви оцінюєте наш шкільний сайт?
Всего ответов: 407


Як Ви оцінюєте роботу навчального закладу?
Всего ответов: 394


Які якості повинен мати сучасний вчитель?
Всего ответов: 416


Ваша думка щодо єдиної форми.
Всего ответов: 343

Корисні посилання

Відвідування сайту

Статистика ucoz.ua


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Статистика liveinternet.ru

Форма входу








Превентивна, правовиховна діяльність

                та профілактика правопорушень у НВК

 

         Пріоритетним напрямком освітньої політики держави є особистісно орієнтована освіта. У зв’язку з цим модель особистісно орієнтованої системи  правовиховної та профілактичної роботи належить до важливих питань виховної роботи в закладі.

 

         Мета особистісно орієнтованої правовиховної та профілактичної роботи полягає в тому, щоб розвинути в учнів здібності якнайточніше розуміти свій внутрішній стан та зовнішню ситуацію з метою вибору правомірної поведінкової тактики.

 

Завдання правовиховної та профілактичної роботи:

 

- використання інноваційних форм соціальної роботи, які здатні ефективно впливати на ціннісні пріоритети підлітків та молоді;

- формування позитивної мотивації вчинків, підвищення рівня інформованості молодих людей, їхніх батьків та найближчого оточення.

 - проведення системних та комплексних заходів з профілактики негативних явищ у суспільстві;

 

Правовиховна діяльність та профілактична робота в закладі здійснюється відповідно наступних принципів:

 

1. Принцип системності. Цей принцип припускає розробку і проведення програмних профілактичних заходів на основі системного аналізу соціальної ситуації в закладі.

 

2. Принцип стратегічної цілісності. Цей принцип визначає єдину стратегію профілактичної діяльності, що обумовлює основні стратегічні напрямки і конкретні заходи й акції. Підхід до профілактики повинний бути стратегічно цілісним.

 

3. Принцип багатоаспектності. Він припускає сполучення різних аспектів профілактичної діяльності.

 

- Особистісний аспект припускає вплив, спрямований на позитивний розвиток ресурсів особистості.

 

- Поведінковий аспект припускає цілеспрямоване формування у дітей міцних навичок і стратегій поведінки, що переборюють стрес.

 

4. Принцип ситуаційної адекватності профілактичної діяльності. Відповідність профілактичних дій реальній соціально-економічній, соціально-психологічній і наркологічній ситуації в місті.

 

5. Принцип континуальності. Забезпечення безперервності, цілісності, динамічності, сталості, розвитку й удосконалення профілактичної діяльності.

 

6. Принцип солідарності. Солідарна міжвідомча взаємодія між державними і суспільними структурами з використанням системи соціальних замовлень.

 

7. Принцип легітимності. Припускає реалізацію цільової профілактичної діяльності на основі прийняття її ідеології і довірливої підтримки педагогічною спільнотою.

 

8. Принцип полімодальності і максимальної диференціації. Припускає гнучке застосування в профілактичній діяльності різних підходів і методів, а не центрування тільки на одному методі чи підході.

 

Отже, під особистісно орієнтованою профілактикою у НВК маються на увазі перш за все науково обґрунтовані та своєчасно зроблені дії, спрямовані:

 

- на запобігання можливих фізичних, психологічних або соціокультурних колізій у окремих індивідів і груп ризику;

 

- на збереження, підтримку і захист нормального рівня життя і здоров’я учнівської молоді, сприяння в досягненні ними поставлених цілей і розкритті їх внутрішніх потенціалів.

 

Практика правовиховної діяльності та профілактичної роботи        в закладі знаходиться в постійному розвитку. Проте можна виділити деякі основні моменти, що стосуються її змістової частини.

 

1. Повсякденне життя рясніє стресовими чинниками, але, оскільки вони непомітно нагромаджуючись, володіють так званим кумулятивним ефектом, жоден з них окремо не може вважатися причиною тієї або іншої складної соціальної проблеми. Тому методи профілактики мають системний характер, тобто, вони направлені на викорінювання джерел стресу як в самій людині, так і в соціальному та природному середовищі і одночасно — на створення умов для придбання людиною необхідного досвіду вирішення проблем, які виникають.

 

2. Усі ланки, які здійснюють право освітню та профілактичну діяльність у навчальному закладі прагнуть не стільки реагувати на ці проблеми, скільки запобігти їх появі. Вони звернені до учнів, що ще не вступили в смугу непередбаченої життєвої кризи або непередбачених проблем, які виникають в результаті несподіваних подій (наприклад, проблеми, з якими стикаються діти після розлучення батьків).

 

3. Методи  право освітньої та профілактичної діяльності звичайно включають навчання дітей новим навикам, які допомагають їм досягти поставлених цілей і зберегти здоров’я. У той же час робота націлена на такі зміни соціального середовища, щоб підтримувати і стимулювати нормальну життєдіяльність людини. Системний підхід враховує всі ці взаємопов’язані чинники. Традиційні методи надання допомоги в переважній більшості можуть бути використані і для профілактики (наприклад, тренінг позитивного життєвого настрою був розроблений для терапевтичних цілей, але він широко використовується для підтримки корисних соціальних навиків).

 

4.  право освітня діяльність та профілактика передбачає вирішення ще не виниклих проблем. Тому одні профілактичні заходи вживаються задовго до їх виникнення, а інші — безпосередньо перед виникненням проблеми.

 

Просвітницькі та соціально-профілактичні заходи  направлені:

 

- на підвищення рівня правосвідомості учнів, педпрацівників, батьків, їх соціальної активності у сфері боротьби з правопорушеннями;

 

- на попередження певних видів правопорушень окремими соціальними групами;

 

- на становлення нового соціально-правового мислення, що дозволяє грамотно вирішувати завдання комплексного планування профілактики правопорушень.


    Designed by Shostak
    Copyright MyCorp © 2018
    Сделать бесплатный сайт с uCoz

        (теги:Загальноосвітня школа І – ІІ ступенів та ліцей,Нетішинський НВК, школа та ліцей міста Нетішин, НВК Нетішина,НВК міста Нетішин, школа №3 міста Нетішин )