Офіційний сайт Нетішинського НВК

Головна
Програма розвитку
Наші досягнення
Фотогалерея
Мапа сайту
Історія школи
НВК в ЗМІ
Про школу

Важливо знати!

    Навчальний заклад обслуговує дільничний офіцер поліції
сектору превенції Нетішинського ВнП Славутського
ВП ГУНП в Хмельницькій області лейтенант поліції
Зелевський Владислав Олександрович та
інспектор ювенальної превенції сектору превенції Нетішинського ВнП
Славутського ВП ГУНП в Хмельницькій області майор поліції
Волошина Тетяна Вікторівна.

Безкоштовні "гарячі"
телефонні лінії

Міні-чат

Опитування

Як Ви оцінюєте наш шкільний сайт?
Всего ответов: 435


Як Ви оцінюєте роботу навчального закладу?
Всего ответов: 422


Які якості повинен мати сучасний вчитель?
Всего ответов: 450


Ваша думка щодо єдиної форми.
Всего ответов: 373

Корисні посилання

Відвідування сайту

Статистика ucoz.ua


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Статистика liveinternet.ru

Форма входу








методичні обєднання





Науково-природнича кафедра

Добування кисню в лабораторії. Реакції розкладу. Поняття про каталізатор.

МЕТА:
навчальна:- сформувати уявлення про реакції розкладу, їх застосування; каталізатор на прикладі реакцій одержання кисню в лабораторії;
- закріпити вміння складати рівняння реакцій;
- закріпити знання про Оксиген, як хімічний елемент і Кисень, як просту речовину
- повторити правила техніки безпеки під час роботи з хімічним обладнанням і реактивами
....

3. Мотивація навчальної діяльності

    На сьогоднішному уроці ми на чарівному кораблі перенесемося у Швецію в 18 століття, і дізнаємось яке надзвичайне відкриття там сталося, хто його здійснив і які наслідки.
    Уявіть собі, що ми вже там і спостерігаємо за ходом історії.
    В другій половині XVIII століття в Швеції жив на рідкість старанний молодий аптекар Карл Вільгельм Шеєлє. Він працював спочатку учнем, потім лаборантом і завжди вражав своїх господарів незвичайною старанністю.
    Шеєлє робив значно більше, чим від нього вимагали господарі. Покінчивши з приготуванням зілля і ліків, він влаштовувався де-небудь у вільному кутку або на підвіконні і починав товкти, випаровувати і досліджувати усілякі хімічні речовини. Він сидів в лабораторії дні і ночі. Копітко вивчав старі хімічні книги, про які навіть досвідчені аптекарі говорили, що розібратися в них дуже складно. І, якби його експерименти не кінчалися іноді несподіваними вибухами, господарі не могли б натішитися на свого лаборанта.
    Його руки вічно були роз'їдені лугами і обпалені кислотами начорно.
    Він всіляко випробовував природу і кожного разу з хвилюванням чекав результатів. «Який щасливий дослідник, коли знаходить те, що шукав! Як радіє його серце!» - писав він одного разу своєму товаришу. На долю Шеєлє припало багато такого щастя, і цим він був зобов'язаний, мабуть, тільки самому собі. Він хотів знати, з яких простих складових частин, або елементів, утворені речовини, що оточують нас. Повітря «мертве» і повітря «живе»думка про два різні види повітря не виходила у нього з голови.
    Наступного дня, ледве впоравшись з аптечними справами, Шеєлє з жаром почав перевіряти свою нову ідею. Він переглянув всі записи, які зробив в лабораторному журналі з тих пір, як став вивчати вогонь і горіння Пригадав Шеєлє, що не раз доводилося йому спостерігати, як несподівано спалахують порошинки кіптяви, проносячись над тиглем, де плавиться селітра, та сама, з якої готується чорний порох. Чому так легко спалахують ці порошинки над вируючою селітрою? Чи не тому, що з неї струмує якраз та частина повітря, яка сприяє горінню? На деякий час Шеєлє закинув всі інші досліди і зайнявся селітрою. Одного разу, коли аптекар розхвалював якомусь вередливому покупцеві високі якості гірчичного пластиру, з лабораторії в аптеку увірвався Шеєлє і, розмахуючи порожньою банкою, закричав:
- Вогняне повітря! Вогняне повітря!
    Тут Шеєлє вихопив совком з жаровні декілька напівпрогорілих вуглин, відкрив свою банку і кинув їх туди. Зараз же вугілля дружно запалало сильним білим полум'ям.
- Вогненне повітря - з гордістю пояснив Шеєлє.

.....



Скачати урок повністю "Добування кисню в лабораторії. Реакції розкладу. Поняття про каталізатор."


    Designed by Shostak
    Copyright MyCorp © 2019
    Сделать бесплатный сайт с uCoz

        (теги:Загальноосвітня школа І – ІІ ступенів та ліцей,Нетішинський НВК, школа та ліцей міста Нетішин, НВК Нетішина,НВК міста Нетішин, школа №3 міста Нетішин )