Офіційний сайт Нетішинського НВК

Головна
Програма розвитку
Наші досягнення
Фотогалерея
Мапа сайту
Історія школи
НВК в ЗМІ
Про школу

Важливо знати!

    Навчальний заклад обслуговує дільничний офіцер поліції
сектору превенції Нетішинського ВнП Славутського
ВП ГУНП в Хмельницькій області лейтенант поліції
Зелевський Владислав Олександрович та
інспектор ювенальної превенції сектору превенції Нетішинського ВнП
Славутського ВП ГУНП в Хмельницькій області майор поліції
Волошина Тетяна Вікторівна.

Безкоштовні "гарячі"
телефонні лінії

Міні-чат

Опитування

Як Ви оцінюєте наш шкільний сайт?
Всего ответов: 435


Як Ви оцінюєте роботу навчального закладу?
Всего ответов: 422


Які якості повинен мати сучасний вчитель?
Всего ответов: 450


Ваша думка щодо єдиної форми.
Всего ответов: 373

Корисні посилання

Відвідування сайту

Статистика ucoz.ua


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Статистика liveinternet.ru

Форма входу








методичні обєднання





Науково-природнича кафедра

Тема. Зорова сенсорна система. Будова ока

Мета:
• конкретизувати поняття «аналізатор» на прикладі зорового аналізатора;
• довести важливе значення зору в житті людини;
• з’ясувати особливості будови ока у зв’язку з виконуваними функціями;
• розвивати увагу, уяву, пам’ять, логічне мислення;
• показати взаємозв’язок навчального матеріалу з життям; сприяти формуванню в учнів наукового світогляду; виховувати бережливе ставлення до власного зору .

....

III. Мотивація навчальної діяльності.
    Око - це складний оптичний прилад, що здатний реагувати навіть на найменші порції світлової енергії. Навіть неозброєним оком людина побачить свічку вночі на відстані до 30 км. Для порівняння: ці дози такі малі, що потрібно було б 10 років, щоб нагріти на 1° С 1 г води; око відчуває мінімальні кількості світлової енергії – 6-10 фотонів. Рецептори, не отримуючи цього мінімуму, атрофуються. Вчитель пропонує дітям ще раз пригадати випадок із російським солдатом та відповісти на проблемне запитання:
- Чому солдат, що перебував у Брестській фортеці, став незрячим?
(Відповідь: відбулася атрофія зорових рецепторів)
    Яке ж воно око? Яка його будова? Які функції виконує око? Чи відповідає його будова виконуваним функціям? На ці запитання дасть відповідь сьогоднішній урок. ( Учні з вчителем формулюють тему, мету та завдання уроку)

IY. Сприйняття та засвоєння нового матеріалу.
1. Значення зору( розповідь з елементами бесіди, складання схеми)
    З усіх органів чуттів людини око – найвищий дар і чудовий витвір природи. Поети оспівували його, філософи прославляли. М.Горький писав: “ Нічого не може бути страшніше, ніж лишитися зору. Це забирає у людини 9/10 світу.» Це дійсно так , тому що 90% інформації ми отримуємо завдяки зору.
    Великим зодчим, архітекторам чудового храму Василя Блаженного - Бармі і Постнику, сумно відомий своєю аномальною жорстокістю, цар Іван Грозний наказав виколоти очі, щоб ніде й ніколи не могли вони повторити таку красу ... Людина бачить не очима, а за допомогою очей, звідки інформація передається через зоровий нерв, зорові шляхи в певні області потиличних частин кори головного мозку, де формується та картина зовнішнього світу, яку ми бачимо. Всі ці органи і складають наш зоровий аналізатор або зорову систему.
    Століттями люди знали: страшно втратити зір. Здавна на Русі найстрашнішим покаранням вважалося осліплення.
Чому ця кара була такою страшною ? Яке значення має зір у житті людини?

Скачати урок повністю "Зорова сенсорна система. Будова ока"


    Designed by Shostak
    Copyright MyCorp © 2019
    Сделать бесплатный сайт с uCoz

        (теги:Загальноосвітня школа І – ІІ ступенів та ліцей,Нетішинський НВК, школа та ліцей міста Нетішин, НВК Нетішина,НВК міста Нетішин, школа №3 міста Нетішин )