Офіційний сайт Нетішинського НВК

Головна
Програма розвитку
Наші досягнення
Фотогалерея
Мапа сайту
Історія школи
НВК в ЗМІ
Про школу

Важливо знати!

    Навчальний заклад обслуговує дільничний офіцер поліції
сектору превенції Нетішинського ВнП Славутського
ВП ГУНП в Хмельницькій області лейтенант поліції
Зелевський Владислав Олександрович та
інспектор ювенальної превенції сектору превенції Нетішинського ВнП
Славутського ВП ГУНП в Хмельницькій області майор поліції
Волошина Тетяна Вікторівна.

Безкоштовні "гарячі"
телефонні лінії

Міні-чат

Опитування

Як Ви оцінюєте наш шкільний сайт?
Всего ответов: 435


Як Ви оцінюєте роботу навчального закладу?
Всего ответов: 422


Які якості повинен мати сучасний вчитель?
Всего ответов: 450


Ваша думка щодо єдиної форми.
Всего ответов: 373

Корисні посилання

Відвідування сайту

Статистика ucoz.ua


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Статистика liveinternet.ru

Форма входу








 

ПЛАН РОБОТИ «ШКОЛИ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ»

(Перший рік роботи)

№ з\п

Теоретичні питання

Практичні заняття

Термін

Виконавець

1.

Ознайомлення молодих педагогів із системою роботи в школі

1.Анкетування молодих спеціалістів

2.Практична робота: опанування навичок ведення шкільної документації.

вересень

заступник директора

2.

Робота між засіданнями.1.Опрацювання літератури з питань організації навчально-виховного процесу у школі.

2.Ознайомлення з методичними рекомендаціями. (опрацювання питань самоаналізу уроку, вимог до сучасного уроку тощо).

3.Вивчення ППД роботи вчителів школи.

4.Опрацювання статей із фахових журналів, газет, присвячених темі «Сучасний урок».

3

Тема: «Як зробити урок ефективним».

Методичні поради.

 

1.Відвідування та обговорення уроків, що проводять учителі-наставники.

2.Проведення ділової гри «Моделювання структури уроку відповідно до обраного типу».

жовтень

учитель – наставник

4

Робота між засіданнями.

 1.Опрацювання фахової періодики.

 2. Відвідування уроків молодих учителів наставниками.

3.Підготовка молодих педагогів до здійснення самоаналізу уроків.

4.Підготовка реферату на тему: «Способи активізації пізнавальної діяльності школярів».

5

Тема: «Активізація пізнавальної діяльності учнів». Шляхи та способи активізації пізнавальної діяльності школярів.

1.Відвідування та обговорення уроків.

 

листопад

заступник директора, учитель – наставник

6

Робота між засіданнями.

1.Опрацювання педагогами-початківцями літератури з питань диференційованого навчання та індивідуального підходу до навчання.

2.Взаємовідвідування уроків (наставник — молодий спеціаліст).

3.Опанування молодими вчителями методики проведення підсумкових уроків.

7

Тема: «Реалізація диференційованого та індивідуального підходів до навчання».

Проведення круглого столу на тему: «Переваги та проблеми застосування диференційованого підходу до навчання».

1.Ознайомлення з досвідом колег: відвідування уроків, факультативних занять.

2.Проведення ділових ігор «Виявлення прогалин у знаннях дітей», «Методика проведення уроків та їх типи».

грудень

заступник директора, учитель – наставник

8

Робота між засіданнями.

1.Опрацювання молодими педагогами Положення про класного керівника. 2.Вивчення посадових обов'язків класного керівника. Ознайомлення з нормативною базою з питань виховання.

9

1. Тема: «Педагогіка співпраці». Розгляд питання: «Учнівське самоврядування і його роль у налагодженні демократичних стосунків між учителем та учнем».

2. Розгляд питання організації роботи класного колективу.

1.Відвідування позакласних заходів (виховної години, класних зборів).

2.Практична робота: ознайомлення з документами МОН України, що стосуються роботи класного керівника

лютий

заст. директора з виховної роботи

10

Робота між засіданнями.

1. Опрацювання молодими вчителями літератури: «Педагогічний пошук».  «Педагогічні технології», «Перспективні освітні технології».

2.Ознайомлення з картотекою ППД.

3.Підготовка до дискусії на тему «Інноваційні технології: пошуки, проблеми».

11

Тема: «Впровадження в практику роботи нових педагогічних технологій та інновацій»

1.Дискусія - зустріч із педагогами-майстрами, присвячена питанню: «Інноваційні технології: пошуки, проблеми».

2.Відвідування уроків, що проводяться вчителями-майстрами з метою ознайомлення з педагогічними технологіями, які застосовуються в школі.

Організація ділової гри «Нестандартні форми проведення уроків».

березень

заступник директора, учитель – наставник, учителі

12

Робота між засіданнями.

1 Підготовка до обміну досвідом «Мої педагогічні знахідки».

2.Підготовка своїх рекомендацій щодо проведення декади молодого вчителя.

 

 


    Designed by Shostak
    Copyright MyCorp © 2019
    Сделать бесплатный сайт с uCoz

        (теги:Загальноосвітня школа І – ІІ ступенів та ліцей,Нетішинський НВК, школа та ліцей міста Нетішин, НВК Нетішина,НВК міста Нетішин, школа №3 міста Нетішин )