Офіційний сайт Нетішинського НВК

Головна
Наші досягнення
Фотогалерея
Карта сайту
Історія школи
НВК в ЗМІ
Про школу

Важливо знати!

    Навчальний заклад, в якому Ви навчаєтесь, обслуговує старший оперуповноважений сектору кримінальної міліції у справах дітей Нетішинського МВ УМВС капітан міліції

Чаленко Наталія Олександрівна роб. тел. 3-47-95
каб. 23 Нетішинського МВ

детальніше...

Міні-чат

Опитування

Як Ви оцінюєте наш шкільний сайт?
Всего ответов: 346


Як Ви оцінюєте роботу навчального закладу?
Всего ответов: 338


Які якості повинен мати сучасний вчитель?
Всего ответов: 359


Ваша думка щодо єдиної форми.
Всего ответов: 294

Корисні посилання

Відвідування сайту

Статистика ucoz.ua


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Статистика liveinternet.ru

Форма входу








Заступник директора з виховної роботи

Сітовський Орест Леонідович
заступник директора із виховної роботи


    У школі виховує все. Все, що є всередині; все, що відбувається у ній. А вихователем є не тільки той, хто за посадою – вихователь, а кожен педагог і кожен працівник навчального закладу. Про первинність-вторинність виховання завжди ведуться суперечки. Якщо А. Макаренко вважав виховання структурною одиницею освіти, то В. Сухомлинський наголошував на первинності виховання: “Навчання – це лише одна з пелюсток тієї квітки, що називається вихованням у широкому розумінні цього поняття. У вихованні немає головного і другорядного… У вихованні все головне – і урок, і позаурочна діяльність, і взаємовідносини вихованців у колективі”. Отже, виховання – не просто складова освіти, а її внутрішня сутність, що й виражене в завданні освіти – “сформувати людину”.
    Виховання – це не повчальні розмови, це спосіб або стиль життя усього різнобарвного колективу навчального закладу, визначений і прийнятий усіма, перейнятий гуманізмом, духовністю та достоїнством. У нашому навчальному закладі сформована єдина виховна система, що вміщує не тільки позанавчальну діяльність, а всю життєдіяльність дорослих і дітей, об’єднаних на засадах партнерства, співпраці. Тут не має боротьби міжусобної, а тільки боротьба кожного з самим собою і спільна боротьба за Людину. Обов’язок створення такої системи лягає, безперечно, на плечі директора навчального закладу і його заступника з виховної роботи, які мають об’єднати колектив загальною ідеєю, одними принципами, єдиними вимогами. Моделі такої системи можуть бути різними, але вони обов’язково мають будуватися за демократичним принципом, об’єднувати дорослих і дітей та молодь в один колектив, що працює задля однієї мети. Велике значення в такій системі має організація самоуправління як педагогів, так і учнів. При цьому учнівське самоврядування повинно мати великий ступінь довіри. Функція педагогів при цьому полягає не в контролі, педагог – це партнер і радник. Педагогічний колектив зобов’язаний забезпечити у цій системі найсприятливіші умови для повної самореалізації кожного учня. Соціальне замовлення сучасного стану розбудови нашої держава – це особистість, здатна творчо засвоювати знання, тому традиційний підхід до учня як до суб’єкта виховання не вирішує справи. Це вимагає нових методів навчання, нестандартних форм виховання, індивідуального підходу до особистості.
    У суспільстві завжди цінуються спеціалісти, які мають глибокі професійні знання та практичні навички, високий рівень інтелектуального розвитку. Враховуючи це, організація виховного процесу у Нетішинському НВК поєднує в собі набуття знань та практичне їх застосування, формування творчого потенціалу вихованців шляхом залучення їх до позакласної та позашкільної діяльності.
    Дитина - найбільша цінність світу, її творча особистість зможе розвинутися тільки на благородному ґрунті. Тому маємо прикладати неабияких зусиль, щоб кожен учень міг розкрити свій талан, стати єдиною, неповторною особистістю. При цьому маємо пам’ятати основне завдання освіти – сформувати людину, яка розбудовуватиме світ, людину - творця, а не руйнівника. Просте насадження знань – це не освіта. Саме виховна спрямованість освіти має стати визначальною. Виховання тільки тоді стане вихованням, коли ми навчимося спілкуватися з особистістю, прихованою в кожній дитині. Кожен педагог має зрозуміти, що особистісно орієнтована освіта навчання чи виховання – це не просто модний лозунг. Орієнтуватися на особистість учня педагог повинен завжди, незалежно від часу, моди та лозунгів.

   Проведені роботи



    Designed by Shostak
    Copyright MyCorp © 2017
    Сделать бесплатный сайт с uCoz

        (теги:Загальноосвітня школа І – ІІ ступенів та ліцей,Нетішинський НВК, школа та ліцей міста Нетішин, НВК Нетішина,НВК міста Нетішин, школа №3 міста Нетішин )